Kate Stewart - Falka

 


Először is ez a legsilányabb, leggusztustalanabb módon kiadott könyv, amit valaha láttam.

Valószínűleg nem volt szerencsés újabb RainyDays könyvvel folytatni, de általában egyszer a páromra, egyszer a barátnőmre bízom, hogy kiválasszák a következő olvasmányomat. Ennyi fura hiba után nem ártana 1-2 könyv pihenő. Nem vádolom azzal, hogy minden a kiadó hibája, hisz nem olvastam eredeti nyelven a könyvet, de összezavarnak az olyan sorok, mint pl: “Amikor érzékeli, hogy nem vagyok mellette, visszafordul, én pedig kezemet a derekamra fonódó karjára teszem.” He? Mikor ért oda és hajtotta végre ezt a mozdulatot és miért is engedné egy idegennek, hogy tapizza. Aztán pár sorral lejjebb: “Sean lép felém néhányat.” 

A párbeszédek nincsenek elkülönítve, az első ilyennél harmadik olvasásra jöttem csak rá mikor ki beszél. A második már rutinból ment…

És ez még csak az első 30 oldal…

Na de minden borzalom ellenére azt kell mondanom, hogy imádtam ezt a történetet. Minden hibájával együtt, amik egyébként nem érdekelnek. Ha ez dark romance, akkor egy gyengébb változata, így aki még nem ismeri a műfajt, szerintem ezzel nem rossz indítani. Már persze, ha az embernél nem veri ki a biztosítékot, ha a lánynak esetleg több partnere is van.

Mindenképp fontosnak tartom megemlíteni, hogy teljes mértékben egyet értek Cecelia álláspontjával, miszerint segíteni szeretne az édesanyján. Azután amennyit mi kapunk a szüleinktől amíg önállóvá nem válunk, szerintem teljesen jogos, hogy igenis vissza is kell adnunk valamit, valamilyen formában. 

Sean kívülről abszolút tíz pontos és egyébként nagyon édes. Valószínűleg totálisan odalettem volna érte, ha nem lógatják be nekünk Dominicet. Ahányszor szoba kerül a pasi, Tyler Hoechlin jelenik meg a szemem előtt, és őt imádtam Derekként. Dominic is éppen olyan titokzatos, morcos és imádnivaló.  

A konyhás jelentet egyszerűen imádtam. Amikor Cee bűntudatból főzött és megjelent Dom. Vicces volt és előrevetítette az egyébként is sejthető folytatást. 

Szerettem, ahogy megoszlanak a jelenetek a srácokkal, szerintem teljesen rendben volt és az is, ahogy a dolgokhoz viszonyultak. Az autószerelő műhely, az old school verdák, a Halálos iram feeling, a bandázás, az olvasás fontossága, a tetkók mind mind olyan tényezők voltak, amikért oda voltam. Szóval kiváncsian várom a folytatást. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések