Diana Hunt - Őrület határán

Az első részt is imádtam, de ez talán még azon is túltett. Sajnáltam, hogy nem találkoztunk egy korábbi karakterrel, annak ellenére, hogy nem feltétlenül volt egészséges vele a kapcsolat, de fantasztikus volt, hogy megismerhettünk jobban egy másikat. Az új kapcsolat alakulása pedig zseniális volt. Imádtam azt, ahova kifutott. 

Nathalie ebben a kötetben már kezdett bosszantani, pedig egyébként valószínűleg úgy reagált az őt ért helyzetekre, ahogy a legtöbb ember tette volna, de azért továbbra is kedvelem, mert így vagy úgy, de jól oldotta meg a problémákat és küzdött amíg csak tudott. A könyvet egy nap alatt ledaráltam. Na jó, ha szigorúan vesszük, akkor kilenc óra alatt. Nagyon szerettem. Letehetetlen. És az a befejezés… te jóságos isten. Azonnal ide a folytatást.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések