Leigh Bardugo Hell ​Bent – Tűzön-vízen át (Alex Stern 2.)

Imádom ennek a könyvnek a hangulatát, az elbeszélés módját, a karakterek stílusát. Főleg Alexét. És persze ott van a rengeteg rejtély, az utalások, az apró kis megoldások és iránymutatások. A Da Vinci kódra emlékeztet, csak még annál is sokkal jobb a természetfeletti vonallal. Zseni. Pont, mint az első rész. 

A csúnya beszéd sokszor zavar egy könyvben, de ehhez még az is annyira passzol. Sokszor megmosolyogtatott, vagy akár fel is nevettem. Hogy ismételjem magam: főleg Alexnél. Az ő személyében tutira új női kedvencet avattam. Igazi badass csajszi. 

Minden karakter annyira szerethető és vagány valamiért. A negatív karakterek is tökéletesek és utálhatóak.

Alex és Darlington dinamikája a legjobb és habár nem akarok nyálas romantikát olvasni, de kérlek tegyetek már valami lépést egymás felé. 

Izgalmas a történetszál és az élmény, valamiért mégsem haladtam olyan jól, mint szerettem volna. De ez csakis az én hibám. Továbbra is kedvenc sorozat.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések