Ludányi Bettina - Teremtett látszat

 

Ez az első olyan könyv Bettinától, ami untatott. Nagyon vártam már, hogy olvashassam, mert a nő egyébként egy zseni. Mindig minden története összeszedett és látszik, hogy milyen sok munkát fektet bele. Mindig is imádtam a komoly témákat, amiket boncolgat és bemutat, ennél a könyvnél azonban úgy éreztem pont ez fordult a visszájára. Túlságosan száraz.
Nem tudtam azonosulni egyik szereplővel sem, egyik podcast történettel sem, ami persze jó hír és boldog vagyok, hogy semmi ilyesmit nem kellett soha átélnem. Ahogy kell egy krimiben, sokszor rejtve vannak az információk és csak később derülnek ki, de ezúttal valahogy ez is kicsit bosszantott, mert nem éreztem semmit igazán nagy fordulatnak.
A legutolsó fordulat egész jó, de számomra nem mentette meg a könyvet és a feminista vonal is túl erős az én ízlésemnek.

A podcast adások gondolata és a részletek szerintem tök jó ötlet volt, de ami nálam a top volt, hogy egy-két adást fel is olvastak és meghallgatható a könyv mellè. Zseniális ötlet.
A borítót is imádom, de ez nem újdonság Bettinél. A rövid fejezeteknek hála, egyébként elég gyorsan lehet haladni vele.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések