Marissa Meyer - Scarlet

Már az első néhány oldal után tudtam, hogy ezt a részt is szeretni fogom. Amikor először találkoztam Cinder szemszögével ebben a történetben, úgy voltam vele, hogy engem most Scarlett érdekel, lépjünk votább, de rá kellett jönnöm, hogy a hercegnő kalandjai nagyon is feldobják a történéseket és szükség van rá. Arról nem is beszélve, hogy imádom Cindert és a találékonyságát, baromi vagány női karakter.

Két új karakterrel találkozunk a sztori folyamán, az egyik Farkas, a harcos, a másik Thorne kapitány. Utóbbit nagyon hamar megkedveltem a stílusa miatt, míg előbbi egy kicsit nehezebb eset.
Míg Thorne kicsit szarkasztikus és egy igazi troll, addig Farkas egy szerény harcos, aki próbál a háttérben maradni és alig szólal meg. De aztán az, ahogy az ő karaktere kibontakozik és kiderül róla minden, máris más megvilágításba kerül és szimpatikus lesz. Számomra legalábbis mindenképp. A kémia viszont zseniális módon bontakozik ki Piroska és Farkas közt.

Egyébként Thorn kapitány eléggé elbizonytalanított, hogy most akkor neki, vagy a Kainak drukkoljak Cinderrel kapcsolatban. Nagyon várom a folytatást, hogy ez kiderüljön számomra is.


A leírások elképesztően jók, boldogság olvasni őket, írói szemmel mindneképp. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések