Colleen Hoover - Csúf szerelem

Nagyon szerettem ezt a történetet úgy a feléig, mert onnantól már egyszerűen túl soknak tűnt az erotikus jelenet. Mintha nem is szólt volna másról.

Miles, a dögös pilóta karakterét nagyon sokáig szimpatikusnak tartottam, aztán kezdtem unni a viselkedését és nem értettem hogyan lehet egyszerre seggfej és érzékeny lelkű, kedves és bunkó. Aztán miután kiderült mi történt vele a múltban, mi az a nagy fájdalom, amit cipel, újra megkedveltem, mert érthetővé vált a nyomora. 

Tate, a szorgalmas nővérke sokkal szimpatikusabb volt végig, habár megkérdőjelezhető döntéseket hozott. Szerintem valahol érthető a viselkedése, mert ha az ember ennyire oda van valakiért és őt gondolja a nagy Ő-nek, akkor inkább vele van feltételekkel, mint sehogy. 

A mellékszereplőkről és egyébként a fő párosunkról se derül ki túl sok információ, ami a történet haladását nem hátráltatja, de abban sem segít, hogy bárkit is közel érezz magadhoz, vagy azonosulj az illetővel.

Tetszett, hogy Miles múltban játszódó fejezetei középre voltak rendezve. Bár néha úgy éreztem, mintha Joe Goldberg mesélt volna a pilóta helyett. A múltbeli románc egyébként nagyon aranyos volt, sokszor persze túlzó és nyálas, de ez a része most kivételesen nem zavart. 

A cím és a borító a könyv vége felé értelmet nyer. Nagyon könnyen olvasható és gyorsan lehet haladni vele, emiatt kellemes élményként maradt meg minden hibájával együtt. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések