Brynne Weaver - Mészáros és madárka

Hű… nem tudtam mire számítsak, de erre biztosan nem. Biztatóan indult, aztán oldalról oldalra úgy voltam vele, hogy he? Mégis mi a jóságis élet történik? Sorozatgyilkosok, akik ötpercenként elpirulnak? 

Olvastam már sok horrort, dark romance-t, romantikus könyvet, mégsem tudom, hogy ez mi akar lenni. Leginkább egy nagy katyvasznak tűnt. Mármint aranyos ez a sorozatgyilkos vonal, de hogy értelme az nincsen, az egészen biztos. Amúgy el tudom képzelni, hogy ez egy jó kis történetszál lenne. Csak nem ebben a fura tini szerelem szerű valamiben. Az hogy helyenként meg van toldva egy-két undorítónak szánt részlettel valahogy nem segített. Kicsit olyan, mint egy horrora akadva paródia, ami sajnos túlságosan komolyan veszi magát. 

Örülök, hogy az erotikus részt átlapoztam, mert amiken megakadt a szemem, az borzasztó kínos volt. Sok sok oldalon keresztül. És megint az a szó… miért? A legundorítóbb, amit a női testrészre használhatnak.

Az egyetlen jó rész a fordulat volt a vége felé. Nem számítottam rá, mert nem vártam bármi féle izgalmat a könyvben.

Horrornak gyenge, romantikusnak unalmas, sötét románcnak a közelében sincs.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések