Heteira - Tündéralku

Egy fiatal tündér srác és egy vagány farkas alakváltó? Izgalmasnak hangzott...

Eleinte szimpatikus volt Delvin a maga elveszett módján, de minél többet tanult, minél többet tudott meg a tündér létről, annál bosszantóbb lett. Hiába próbált szépíteni mindent, borzasztó önzőnek tűnt. Az elején még drukkoltam, hogy összejöjjenek Rikkével, de az első alkunál csak remélni mertem, hogy a farkasnak több esze lesz. Mindketten nagyon gyerekesen viselkedtek és habár nem voltak felnőttek, ez valamilyen szinten érthető is, de közben meg mégsem. 

Sajnos nagyon unalmas volt a történet. Hiába vártam, hogy beindul, ez nem történt meg. Annyira szépen van megírva a két fiú kapcsolata, mégsem éreztem köztük a kémiát, valahogy nem illettek egymáshoz, az egész olyan erőltetettnek tűnt. Mintha nem is szerelemből lennének együtt, hanem hogy használják a másikat. 

Őszintén szólva az utolsó száz oldalt csak atlapoztam, beleolvasgatva láttam, hogy nem maradok le semmiről, hiába volt vissza az utolsó alku. Hiába teltek el évek, a srácok semmivel nem lettek felnőttebbek.

A borító… az a szépséges, csábító borító azt ígérte nekem, hogy valami csodában lesz részem. Az alapötlet egyébként tök jó, de a megvalósítás valahogy nem lett az igazi. Viszont vannak nagyon jó gondolatok, még így is sokat jelölgettem. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések