Mike Sorrentino, Andy Symonds - Reality Check: Making the Best of The Situation - How I Overcame Addiction, Loss, and Prison

Akkor néztem a Jersey Shore-t, amikor még frissen érkeztek az évadok. Sosem szerettem a valóságshow-kat, de ebben volt valami, ami magával ragadott és újra és újra kíváncsi voltam arra, hogy ez a nyolc féktelen fiatal milyen őrültségbe keveredik legközelebb. 

Akkoriban nem igazán szimpatizáltam Mike-kal. Túl arrogánsnak tűnt és folyton balhét kevert. A könyvéből kiderül, hogy mindig is ahhoz volt hozzászokva, hogy emberek vegyék körül és nagy népszeráségnek örvendett már a hírnév előtt is a lakóhelyén. 

Emiatt is nagy meglepetés volt a tíz évvel idősebb Mike-kal találkozni a Családi vakáció évadokban. Egy józan férfival, aki leküzdötte a démonait és megtalálta a tökéletes társat. Mert hogy ez a könyv lényegében arról szól, hogy küzdött meg A Helyzet a drogokkal, a szorongással, a függőséggel, a megszálottsággal és később a börtönnel.
Megható volt végigkövetni az útját és vele örülni a győzelmeinek. Pontosan emiatt szerettem volna elolvasni a könyvét, amiben részletesebben beszámol arról, milyen volt, amikor a függőség uralta az életét. Megismerhetjük a családját, az életét és olyan dolgokat, amik a műsorból kimaradtak. Külön tetszett, hogy nem csak ő beszél a könyvben, de az anyukája, vagy éppen Lauren, a felesége is megoszt róla egy-egy emléket. Bepillanthatunk a show kulisszái mögé, ami szintén érdekes momentum és nyakon önt minket Mike fantasztikus humora, személyisége és pozitív életszemlélete. 

Imádtam A Helyzet megszületésének történetet. Semmi extra, mégis vagány. Nagyon motiváló volt számomra az, hogy Mike fiatal korában mennyire odafigyelt az edzésre és az étkezésre, remélem nekem is sikerül újra megtalálnom az ehhez vezető utat.

Mike, köszi, hogy megosztottad a történetedet. Biztosan nem volt egyszerű, még úgysem, hogy az életed nagy része a kemarék előtt zajlik. Örülök, hogy újra egymásra találtatok Laurennel, a ti sztorikat lett az egyik kedvenc romantikus mesém. Örülök, hogy boldogok vagytok és olyan családot alakítottak ki magatoknak, amire mindketten vágytatok. Talán valamikor Moses utodjára is készen fogtok tállni. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések