Taylor Jenkins Reid - Szikrázó Malibu

Hű hát rendesen összezavart az elején, hogy ki kicsoda. Először azt gondoltam férfiakról szól a nevek alapján, aztán a viselkedésük valahogy csajos volt. Végül kiderült, hogy egy pasi és egy lány.

A múlt részek borzalmasan unalmasan vannak megírva, olyan, mint egy dokumentum. Csak leírja a tényeket minimális párbeszéddel. Ennek ellenére szép volt a szülők megismerkedésének a története, majd tragikus az életük alakulás. Miközben megismertük a múltat, felváltva kaptunk részleteket a jelenből és a buli előtti őillanatokból, miközben megismertük a négy Riva gyerek életét is. Közülük is talán Nina volt az, aki a legtöbbet áldozta fel a családért, hogy minden testvére rendes körlmények közt nőhessen fel, édesanyjuk tragikus halála után. 

Miután eljutottam a könyv feléig és végre a buliig, máris érdekesebbé vált a történet. Lekötött a rengeteg vendég élete és az állandó szereplők életében történt fordulatok. A rengeteg vendég tényleg eszelősen sok vendéget jelent, egyik őrültebb, mint a másik, holott a legtöbben híres emberek voltak, vagy celebek, akikre jobb esetben felnéznek. Mégis sokszor olyan dolgokat tettek, hogy csak néztem, szánakoztam, vagy meglepődtem.
Ezt a bulit látva még jobban örülök, hogy introvertalt vagyok. Az emberek nem normálisak és nem számít mitől vannak benyomva. De fura módon leginkább a rendőrök viselkedése volt felháborító, amit a lányokkal tanúsítottak akármilyen évet írunk is. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések