Adéle Dan - Angyali fogság

Határozottan érzek némi fejlődést az első részhez képest. Nem mondom, hogy tökéletes, mert továbbra is voltak furcsa megfogalmazások, de sokkal érthetőbbek a leíró részek. Viszont rengeteg a fogalom zavar továbbra is. Túl nagy jelentőséget kap a szex és a testiség. Konkrétan nem szól másról, csak hogy mindneki akar mindenkit. Túlzásnak éreztem. Nem volt olyan karakter, aki ne lett volna ráizgulva Lottéra. 

Értem, hogy fontos neki a sminkelés és szereti, na de a víz alatt? Valahogy nekem ez a részlet egyébként is furcsa abban a világban, ahol ő van. Talán erre van szüksége ahhoz, hogy megragadja az emberségét?

Talán én vagyok érzéketlen, de kicsit sem tudott meghatni Lotte története. És nehogy már elkezdjük védeni a függőket, hogy mások a hibásak… oké ebben a sztoriban esetleg elhiszem, hogy így volt, de azért ne akarjuk már áldozatnak beállítani. Minden a saját döntésed. Főleg, amit utólag hozol. 

A csajnak öt percig volt szárnya, de úgy hisztizik végig a könyvön, mintha legalább egy évszázada lett volna. És a bronz korongok? Minden egyes oldalon?  Ha az első részben megutálta az ember az olvadt fémet, vagy mi volt, akkor most jöhet a bronz… A kevesebb néha több. 

Sajnos még mindig csak Darya karaktere izgalmas és érdekes. A többiek csak úgy ott vannak. 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések