Aly Martinez - Ellentétek vonzása

Az első néhány oldal kellően megalapozta a feszültséget, faltam a lapokat és tudni akartam a lényeget, de aztán valahogy nem jött. Megtörtént a repülőgép szerencsétlenség, aztán ugrottunk fél évet és végre elkezdtük megismerni a főszereplőket.

Bowen a menyasszonyát Sallyt veszítette el, és nyilvánvalóan nem volt képes tovább lépni.

A másik főszereplő Remi, aki szintén a gépen utazott és a huszonhét túlélő egyike, ő azonban korántsem az a borongós hangulatú leányzó, akit óriási traumaként ért a baleset.

Néhány fejezetben visszaugrunk a múltba Bowen és Sally kapcsolatára. Úgy éreztem ezek a részek feleslegesek, mert nem igazán volt kémia a felek közt, a kapcsolatuk nem volt boldog, vagy vimám. Sally szintén traumatizált, csak más okból és ez rányomja a bélyegét a hangulatára. Az is furcsa volt, hogy fordított időrendben haladunk. 

Egyébként nagyon sajnáltam Bowent, hogy felnőtt férfi létére képtelen megfelelő méretű ruhát találni magára, valahogy minden feszült rajta. 

Aztán elérkezett a fordulat, ami olyan szinten váratlanul ért, hogy csak pislogtam. Ezután már több dolog is érthetőbbé vált, miközben rengeteg kérdés maradt. De a lényeg, hogy Aly Martinez ezúttal sem hagyott cserben. Kiváncsi vagyok mi vár még hőseinkre. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések