Aurora Lewis - Büvölet és apró mocskos gyilkosságok

Egyébként a történet nekem bejött. Jó volt ez a kevert szál, kis krimi, kis misztika és egy kis romantika. A borító alapján másra számítottam, de örültem, hogy egy modern történetbe csöppenhettünk, én jobb szeretem az ilyet. Tetszettek a fő karakterek. Ophelia egy igazán vagány, belevaló csaj, aki végre nem egy tipikus cicababa, habár vannak megkérdőjelezhető döntései. 

Ilyen volt Chris is. Imádtam volna a párosukat, ha látok egy Vámpírnaplók ismétlést. Nem kedvelem, ha egy nő a testvérpár mindkét tagjával kavar. Az olyan ehh. Legalábbis eleinte. A nyomulás, a birtoklási vágy, a felszínes élet már kevésbé volt vonzó.  Pedig Chris külseje nálam abszolút nyerő. Kár érte. 

Darren is szimpatikus volt, habár ő az a tipikus kiégett, kemény, izmos nyomozó. Szerettem Lyrat is, habár kicsit naiv volt, de a barátságuk Liaval imádnivaló, többnyire. 

A tettes kiléte meglepett, nem számítottam rá, habár nem állt olyan távol a tippemtől. A végső csavar annyira nem döbbentett meg, várható volt, hogy lesz itt még valami. A lezárás, pontosabban a függő vég tetszett, de nem volt olyan erős, hogy tűkön ülve várjam a folytatást. Ettől függetlenül szeretném majd elolvasni, hisz ki kell teljesednie a slow burnnek. Arra érdeme várni úgy érzem. 

A negatívumok: kedves csók - az milyen? 
Sok helyen nekem hiányzott a névelő, de éppen a saját kéziratom szerkesztésében voltam, így be kellett látnom, hogy néha a szerksztők máshogy látják a dolgokat, mint mi írok. 
Egy ilyen szabados életet élő nő hogy képes minden alkalommal elfeledkezni a védelemről? Ez borzasztó zavaró és rossz példa.
Davie meleg énje állati irritáló és sablonos volt, akár csak Brenda. 
Miért van a Chrysler dőlt betűvel írva? Van benne valami fura, vagy különleges? Sokan ismerünk a BMW-n kívül is márkákat. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések